Kalite Politikamız

ÖZDEMİR İnşaat Turizm Enerji Sanayi ve Ticaret A.Ş.'nin uyguladığı Kalite Yönetim Sistemi, hızlı karar vermek ve uygulamaya geçebilmek için, minimum bürokrasi ve optimum dokümantasyon ve iletişim prensiplerine dayanılarak oluşturulmuştur.

Bu özellikler, aşağıda belirtilmiş proje bazlı yönetim ve süreç yaklaşımları kullanılarak kazanılmış ve kalite yönetim sistemine başarı ile bütünleştirilmiştir:

Mevcut ve gelecekteki işverenlerin ihtiyaçlarını anlamak, onların gereksinimlerini karşılamak ve beklentilerinin de üzerinde hizmet sunmaya gayret etmek,

Ortak hedefleri tespit etmek suretiyle Şirket vizyonu oluşturmaya liderlik ederek, Şirket hedeflerini gerçekleştirmek için çalışanların tamamıyla ve ekip çalışması halinde dahil olabilecekleri çalışma ve iletişim ortamı yaratmak ve bu ortamı devamlı kılmak,

ÖZDEMİR çalışanlarının, tüm seviyelerde, ÖZDEMİR organizasyonun esasını teşkil ettiklerinin bilincinde olmasını ve tam katılımını sağlayarak yeteneklerinin ÖZDEMİR’in kalite başarısı için kullanılmasını sağlamak,

Arzu edilen sonuçlara daha verimli şekilde ulaşmak için faaliyetleri ve ilgili kaynakları birbirlerini tamamlayan süreçler bütünü halinde yönetmek,

Bu amaçla, birbiri ile ilişkili süreçleri, ÖZDEMİR’in, kalite hedeflerine ulaşma etkililiğine ve verimliliğine katkıda bulunan bir sistem olarak tanımlamak, anlamak ve yönetmek,

Şirket bütünü dahilinde, yani Merkez-İçi ve Merkez-Şantiye-Merkez arasında düzenli, süreçlere dayanan, hızlı ve etkin bilgi alış-verişini ve iletişimi sağlayarak devamlı ve sağlıklı bir takip ve denetim mekanizması oluşturmak,

Bu suretle elde edilen veri ve bilgilerin işlenerek gelecek başarılara yönelik etkili kararlar almak,

ÖZDEMİR’in genel performansının devamlı geliştirilmesi vizyonu paralelinde ÖZDEMİR organizasyonunu devamlı ve etkin bir şekilde sürekli iyileştirilmesini sağlamak,

Ortak değer yaratarak Şirket hedeflerine ulaşabilmek için, projelerinde görev verilen tedarikçiler ve taşeronlar ile karşılıklı fayda ve ilke bütünlüğü sağlayabilecek ilişkiler kurmak.

ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi, yukarıdaki hedefleri sağlayabilecek tarzda oluşturulmuş olup 7 yıldır ÖZDEMİR A.Ş Kalite Yönetim Sistemi’nin sürekli güvencesi ve geliştirilmesi ve yönlendirilmesi için önemli bir araç olarak kullanılmakta ve gelişen teknolojik ve sistematik imkanlar sayesinde her geçen yıl geliştirilmektedir.

Uluslararası Bureau Veritas Certification belgelendirme kuruluşu, ÖZDEMİR tarafından uygulanan sistem üzerinde 9001:2008 sertifikasının geçerliliğini sınamak amacıyla yıllık ara ve 3 yılda bir de nihai denetlemeler gerçekleştirmektedir.